Hoe kunt u uw reparatie melden aan Maasvallei

Aan het goed onderhouden van uw woning hecht Maasvallei veel waarde. Toch kan er tussentijds altijd iets stuk gaan, dit is hinderlijk en vervelend. Klik hier om te kijken voor welke reparaties u, als huurder, zelf verantwoordelijk bent. Overige reparaties willen wij uiteraard zo snel als mogelijk oplossen. Onderstaand beschrijven we op welke manieren u uw reparatie bij Maasvallei kunt melden:

  • Het 24-uurs servicenummer T 043 368 37 37 kunt u te allen tijde bellen om uw storing aan ons melden.
  • Het klantenportaal Mijn Maasvallei om uw storing digitaal te melden.
  • Ons kantoor aan de Severenstraat 200 te Maastricht is geopend van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur voor het persoonlijk melden van uw reparatieverzoek.
  • Via onderstaand website-formulier.

Formulier | Reparatieverzoek indienen

Uw gegevens zijn verzonden. Bedankt voor het indienen van uw reparatieverzoek. Maasvallei zal uw verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en u op de hoogte houden.
Velden met een * zijn verplicht in te vullen.
Velden met een * zijn verplicht in te vullen.