Ben je niet tevreden over je woning of een medewerker van Maasvallei? Wij willen dit graag samen oplossen. Meld het ons via info@maasvallei.nl. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Kijk dan hieronder bij de onafhankelijke commissies waar je terecht kunt.
Klacht over de sociale huurwoning
Dit kan gaan over onderhoud, huurprijs of technische problemen.
De Huurcommissie is een onafhankelijk orgaan. Ze onderzoeken jouw situatie en nemen een besluit. Meer informatie vind je op www.huurcommissie.nl/contact of schrijf naar Postbus 16495, 2500 BL Den Haag.
Klacht over Maasvallei
Dit kan gaan over medewerkers, werkwijze of gedrag.
Kom je er met Maasvallei niet uit? Dan kun je naar Qwestie. Qwestie is de onafhankelijke klachtencommissie voor Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Zij kijken naar jouw klacht en geven advies aan de organisatie.
Qwestie behandelt alleen schriftelijke klachten. Dien je klacht eerst bij Maasvallei in. Kijk voor meer informatie op www.qwestie-limburg.nl of lees het klachtenreglement.
Hoe dien je een klacht in bij Qwestie?
Qwestie behandelt alleen klachten die eerst bij Maasvallei zijn gemeld. Klachten die al bij de huurcommissie, rechter of andere instantie zijn voorgedragen, worden niet in behandeling genomen. Gebruik het formulier op www.qwestie-limburg.nl om je klacht in te dienen. Je kunt het ook downloaden, printen en opsturen naar:
- Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard
Niet eens met de uitspraak
Ben je het niet eens met de uitspraak van de huurcommissie of Qwestie? Dan kun je dit aanvechten bij de kantonrechter. Dit geldt ook voor geschillen met Maasvallei als je een vrije sector huurwoning huurt.