Klachten

Klachten over Maasvallei of jouw woning

Je kunt altijd contact met ons opnemen als je niet tevreden bent. We willen eerst samen een oplossing vinden. Meld je probleem via info@maasvallei.nl. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Lees dan verder voor meer informatie over onafhankelijke commissies.

Klacht over je sociale huurwoning

Heb je een probleem met je woning? Dit kan gaan om onderhoud, huurprijs of technische gebreken. De Huurcommissie is er om te helpen. Ze kijken naar jouw klacht en doen een uitspraak. Voor meer info ga je naar www.huurcommissie.nl/contact of bel je 0800 488 72 43. Je kunt ook schrijven naar:

Postbus 16495, 2500 BL Den Haag.

Klacht over Maasvallei

Komen jij en Maasvallei er samen niet uit? Neem dan contact op met Qwestie. Qwestie is de onafhankelijke klachtencommissie voor Maasvallei, Servatius en Woonpunt. Zij beoordelen je klacht en geven advies aan de directie van de woningcorporatie. Qwestie behandelt alleen schriftelijke klachten. Dien je klacht eerst bij Maasvallei in. Kijk voor meer info op www.qwestie-limburg.nl of bekijk het klachtenreglement.

Een klacht indienen bij Qwestie

Je kunt een klacht indienen via het formulier op www.qwestie-limburg.nl. Je kunt ook het formulier downloaden, uitprinten en per post verzenden naar:

Qwestie
t.a.v. het secretariaat
Bergerweg 61 - unitnr. 8523
6135 KD Sittard

Ben je het niet eens met de uitspraak?

Als je het niet eens bent met een besluit van de Huurcommissie of Qwestie, kun je dit aanvechten. Dit kan bij de kantonrechter. Dit is ook de plek voor geschillen over vrije sector huurwoningen.

Privacyverklaring Cookiebeleid Website door Zuiderlicht