- Krijgt elke student een aparte inlogcode?
- Kunnen studenten een internetaanvraag met elkaar delen?
- Hoe regel ik wifi via Maasvallei?
- Wat kost het abonnement?
- Hoe snel is de wifi?
- Ik heb nog een lopend abonnement bij een andere aanbieder. Neemt Maasvallei dat over?
- Betaalt Maasvallei mijn opzegkosten bij een andere provider?
- Vanaf wanneer kan ik gebruikmaken van wifi via Maasvallei?
- Waar kan ik een storing melden?
- Wordt de wifi automatisch opgezegd bij het beëindigen van mijn huur?
- Kan een nieuwe huurder mijn wifi-abonnement overnemen?
- Does each student get a separate login code?
- Can students share one internet application?
- How can I arrange Wi-Fi through Maasvallei?
- What does the subscription cost?
- How fast is the Wi-Fi?
- I still have an active contract with another provider. Will Maasvallei take it over?
- Does Maasvallei pay my cancellation costs with another provider?
- When can I start using Wi-Fi through Maasvallei?
- Where can I report a problem?
- Is the Wi-Fi automatically cancelled when I end my rentalcontract?
- Can a new tenant take over my Wifi subscription?