Dat kan. Jullie houden allebei jullie inschrijftijd.
Hoe splits je je inschrijving?
Je kunt je inschrijving zelf splitsen op www.thuisinlimburg.nl. Ga naar de pagina 'Persoonlijke gegevens'. Daar klik je op de knop 'Aanvrager 2 afsplitsen'. Volg de stappen om het splitsen te maken.
Reacties en aanbiedingen
Na het splitsen krijgt iedereen een e-mail met informatie. Aanvrager 2 moet ook de nieuwe inschrijving activeren via een link. Dit is nodig om de inschrijfdatum vast te leggen. Activeren moet binnen 4 weken na het splitsen gebeuren. Anders vervalt de inschrijving en de opgebouwde tijd.
Als er reacties zijn op jullie gezamenlijke inschrijving, blijven deze bij aanvrager 1. Na de splitsing bekijken we of jullie nog voldoen aan de voorwaarden van de woning. Als dat niet zo is, kunnen jullie geen woningaanbiedingen meer ontvangen. Dan kan de plek in de wachtrij veranderen.
Openstaande aanbiedingen vervallen als je de inschrijving splitst.
Wanneer kun je niet splitsen via de website?
Je kunt je inschrijving niet splitsen in de volgende gevallen:
- Je hebt een optie op één of meerdere woningen. Slechts één persoon kan een optie behouden. Maak afspraken wie welke opties meeneemt.
- Er is een geregistreerde voorrang op je inschrijving.
Als splitsen via de website niet kan, neem dan contact op met een woningcorporatie of Thuis in Limburg via info@thuisinlimburg.nl. Vermeld je inschrijfnummer en de actuele adresgegevens en e-mailadressen van jullie beiden. Geef ook de verdeling van jullie opties aan.