- Als ik van betaalwijze verander, wanneer gaat dit dan in?
- Hoe worden de betaalde voorschotten verrekend?
- Hoe wordt mijn voorschot bepaald?
- Ik heb een nieuw bankrekeningnummer. Hoe kan ik dit bij Maasvallei laten wijzigen?
- Ik heb geen acceptgiro ontvangen of ben deze verloren. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen?
- Ik heb te veel betaald. Hoe krijg ik dit geld terug?
- Ik laat mijn huur automatisch afschrijven, maar deze maand is dat niet gelukt. Wat is hiervan de reden?
- Ik laat mijn huur automatisch afschrijven. Wat gebeurt er als de huur niet afgeschreven kan worden? Wordt de incasso dan stopgezet?
- Ik ontvang geen voorschotfacturen voor mijn stookkosten, terwijl ik al langer dan 1 maand op dit adres woon. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik aangemeld ben?
- Kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen?
- Kunt u mijn voorschotbedrag op een andere datum afschrijven?
- Kunt u nog een keer de huur incasseren als het de eerste keer niet gelukt is?
- Kunt u zien of ik de huur deze maand al betaald heb?
- Op welk rekeningnummer kan ik de huur overschrijven naar Maasvallei?
- Op welke manieren kan ik mijn huur betalen?
- Voor wanneer moet de huur zijn betaald?
- Wanneer betaal ik de eerste huurtermijn?
- Wanneer ontvang ik de acceptgiro's?
- Wanneer wordt de huur afgeschreven als ik automatisch betaal?
- Wanneer wordt mijn voorschotbedrag afgeschreven?